Retourneren
Heb je een defect of verkeerd product ontvangen? Wens je jouw aankoop te retourneren onder het herroepingsrecht? Corleones onderscheidt zich door een snelle retourservice.
Wij zullen jouw aanvraag zo snel mogelijk goedkeuren, waarna je een e-mail ontvangt met verzendinstructies. Als je nog vragen hebt vóór het terugsturen van het product verzoeken wij je contact op te nemen met info@thecardpalace.nl. De kosten voor de retourzending komen altijd voor rekening van de klant.
Richtlijnen retourneren
Bij het retourneren van een product naar Corleones dien je de volgende richtlijnen te volgen.
- Het product dient ongeopend te zijn.
- Kosten voor het retourneren komen voor rekening van de koper. Bij zowel retour als bij herroepingsrecht.
- Het product dient degelijk verpakt te zijn met een omdoos, inclusief originele verpakking en accessoires.
- Plak bij geen extra stickers, plakband, etiketten en dergelijke op de verpakking van het product.
- Stuur de producten altijd voldoende gefrankeerd naar Corleones. Producten die niet voldoende gefrankeerd zijn of onder rembours worden aangeboden zullen wij niet in ontvangst nemen.
- Je bent als verzender verantwoordelijk voor de zending totdat deze door Corleones is ontvangen. Wij adviseren u dan ook om uw product(en) verzekerd te verzenden.
Als je een product onder het herroepingsrecht naar ons terug wilt sturen, dan dien je daarnaast de onderstaande richtlijnen te volgen.
- Het product dient volledig ongeopend te zijn, bij enige sporen van openmaken word het product geweigerd door Corleones
- Het product dient volledig met alle accessoires, etc. geretourneerd te worden.
- Bij beschadiging van het product wordt het schade bedrag door Corleones vastgesteld en wordt de waardevermindering ingehouden van het te retourneren bedrag.
Verdere afhandeling
Zodra het product bij ons binnen is gekomen zal onze serviceafdeling beoordelen of je recht hebt op reparatie, omruil of creditering. Je dient ervoor te zorgen dat het product binnen twee weken na het indienen van de serviceaanvraag bij ons binnen is. Binnen deze termijn kunnen wij de aanvraagdatum hanteren bij het verwerken van jouw serviceaanvraag. Als het product later bij ons binnenkomt zullen wij de datum van ontvangst door Corleones hanteren.
Als je tussentijds vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Wij proberen je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
Vragen over service en retourneren
Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.
Email: info@Corleones.nl
Telefonisch: 06-21939432